Ajudes de Formació 2026

« Ves enrere

Sol·licitud per a la concessió de subvencions per a la realització d'accions formatives conduents a certificats de professionals i dirigides prioritàriament a persones desocupades per a l'exercici 2026

Sol·licitud per a la concessió de subvencions per a la realització d'accions formatives conduents a certificats de professionals i dirigides prioritàriament a persones desocupades per a l'exercici 2026

 Termini OBERT des del 2 al 24 d'abril 

Normativa

PROCEDIMENT

Què és, a qui va dirigit, com se tramita, procediments relacionats

FASES DEL PROCEDIMENT

1. Presentació de la sol·licitud

AVIS: No és necessari adjuntar cap document en el procés de presentació de la sol·licitud, només emplenar els apartats corresponents del tràmit telemàtic.

Documentació

  • FOR0252E Pla formatiu
  • FOR0345E Certificat criteri de valoració
  • EMP0624E Declaració artícle 13.3. bis LGS
  • FOR0378E Dades de contractes aportats per a la valoració de la inseció
  • FOR0379E Declaració sobre impartició d'accions formatives no financiades amb fons públics 
  • FOR0377E Declaració d'impartició d'accions d'oferta per administracions públiques del SFP

2. Esmena de documentació requerida

Si LABORA, en qualsevol fase de tramitació de l'expedient realitzara un requeriment de documentació, haurà de presentar-la utilitzant l'enllaç d'esmena. Este enllaç s'utilizará estrictament per a aportar la documentació REQUERIDA.

3. Al·legació / Aportació

Informació d'interés

NOTA SOBRE FORMACIÓ EN PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS EN ELS GRAUS C, CERTIFICATS PROFESSIONALS.
 
Atenent el que establix el Reial decret 659/2023 de 18 de juliol, pel qual es desenrotlla l'ordenació del Sistema de Formació Professional, l'alumnat dels certificats professionals, Graus C, abans d'iniciar la seua formació en empresa o organisme equiparat han d'haver cursat i adquirit les competències relatives als riscos laborals i les mesures de prevenció de riscos laborals corresponents al perfil professional relacionat.
 
A tal fi, en la convocatòria per a la realització d'accions formatives conduents a certificats professionals dirigides prioritàriament a persones desocupades s'han afegit, com a formació complementària, continguts de prevenció de riscos laborals a tots els certificats que no els tenen ja integrats en la seua ordenació. De manera que les entitats han de disposar també de l'autorització o inscripció per a impartir estes especialitats complementàries abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds.
 

Enllaços d'interés