Inserció
« Ves enrere
Sol·licitud de subvencions públiques, per tramitació anticipada, destinades al finançament de les inversions del component 23, Inversió 4, línia d'inversió "Col·lectius Vulnerables”, dins del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, per a persones desocupades de llarga duració majors de 45 anys.(CID 346).
Sol·licitud de subvencions públiques, per tramitació anticipada, destinades al finançament de les inversions del component 23, Inversió 4, línia d'inversió "Col·lectius Vulnerables”, dins del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, per a persones desocupades de llarga duració majors de 45 anys.(CID 346).
Normativa
- Llei 38/2003 de 17 de novembre General de Subvencions.
- Reglament del Reial decret 887/2006 *de21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la LGS.
- Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, aprovat pel Consell de Ministres, de 27 d'abril de 2021(Pla nacional de Capacitats Digitals).
- Ordre HFP/1030/2021 de 29 de setembre, per la qual es configura el sistema de gestió del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
- Ordre HFP/1031/2021, de 29 de setembre, per la qual s'estableix el procediment i format de la informació a proporcionar per les Entitats del Sector Públic Estatal, Autonòmic i Local per al seguiment del compliment de fites i objectius i d'execució pressupostària i comptable de les mesures dels components del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.rden HFP/1031/2021,
- Reial decret llei 36/2020, de 30 de desembre pel qual s'aproven mesures urgents per a la modernització de l'Administració Pública i per a l'execució del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.Reial decret llei 36/2020, de 30 de desembre pel qual s'aproven mesures urgents per a la modernització de l'Administració Pública i per a l'execució del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
- Ordre TES/897/2021, de 19 d'agost, per la qual es distribueixen territorialment per a l'exercici econòmic 2021, per a la seua gestió per les comunitats autònomes amb competències assumides en l'àmbit laboral, crèdits finançats amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència, destinats a l'execució de projectes d'Inversió "Pla Nacional de Competències Digitals i "Noves Polítiques Públiques per a un mercat de treball dinàmic, resilient i inclusiu" recollits en el pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
- Llei 1/2015 de 6 de febrer de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions.
- Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- RESOLUCIÓ de 22 de desembre de 2021, del conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'aproven les bases reguladores i es convoquen, per tramitació anticipada, les subvencions destinades al finançament de les inversions del component 23 «Noves polítiques públiques per a un mercat de treball dinàmic, resilient i inclusiu», inversió 4 «Nous projectes territorials per al reequilibri i l'equitat», línia d'inversió «Col·lectius vulnerables», dins del Pla de recuperació, transformació i resiliència per a persones desocupades de llarga duració majors de 45 anys (CID 346)
- Extracte de la Resolució de 22 de desembre de 2021, del conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'aproven les bases reguladores i es convoquen, meitjançant tramitació anticipada, les subvencions destinades al finançament de les inversions del component 23 «Noves polítiques públiques per a un mercat de treball dinàmic, resilient i inclusiu», inversió 4 «Nous Projectes territoriales per al reequilibri i l'equitat», línia d'inversión «Col·lectius vulnerables», dins del Pla de recuperació, transformació i resiliència per a persones desocupades de llarga durada, majors de 45 anys
- CORRECCIÓ d'errades de la Resolució de 22 de desembre de 2021, del conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'aproven les bases reguladores i es convoquen, mitjançant tramitació anticipada, les subvencions destinades al finançament de les inversions del component 23, «Noves polítiques públiques per a un mercat de treball dinàmic, resilient i inclusiu», inversió 4, «Nous projectes territorials per al reequilibri i l'equitat», línia d'inversió «Col·lectius vulnerables», dins del Pla de recuperació, transformació i resiliència per a persones desocupades de llarga duració, majors de 45 anys (CID 346).
- CORRECCIÓ d'errades de la Resolució de 22 de desembre de 2021, del conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'aproven les bases reguladores i es convoquen, mitjançant tramitació anticipada, les subvencions destinades al finançament de les inversions del component 23, «Noves polítiques públiques per a un mercat de treball dinàmic, resilient i inclusiu», inversió 4 «Nous projectes territorials per al reequilibri i l'equitat», línia d'inversió «Col·lectius vulnerables», dins del Pla de recuperació, transformació i resiliència per a persones desocupades de llarga duració, majors de 45 anys (CID 346).
- RESOLUCIÓ de 31 de gener de 2022, del conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'amplia el termini per a la presentació de sol·licituds de les subvencions convocades per la Resolució de 22 de desembre de 2021, per la qual s'aproven les bases reguladores i es convoquen subvencions destinades a persones desocupades de llarga duració, majors de 45 anys (CID 346)
- Instrucció 1/2022, del director general de Labora, Servei Valencià d'Ocupació i Formació, sobre el desenvolupament, aplicació i execució de la Resolució de 22 de desembre de 2021, del conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'aproven les bases reguladores i es convoquen, mitjançant tramitació anticipada, les subvencions destinades al finançament de les inversions del component 23 (Noves polítiques públiques per a un mercat de treball dinàmic, resilient i inclusiu), inversió 4 "Nous Projectes territorials per al reequilibri i l'equitat", línia d'inversió "Col·lectius Vulnerables", dins del Pla de Recuperació,
- Transformació i Resiliència per a persones desocupades de llarga duració, majors de 45 anys (CID 346).
Tramitació
- Sol·licitud de subvencions públiques, per tramitació anticipada, destinades al finançament de les inversions del component 23, Inversió 4, línia d'inversió "Col·lectius Vulnerables", dins del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, per a persones desocupades de llarga duració majors de 45 anys.(CID 346).
- Aport de documentació a un expedient obert de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació
Models de Sol·licitud
- Domiciliació bancària
- INS0210E Declaració responsable de la adreça electrònica
- INS0211E Declaració responsable complimnet del decret 279/2004
- HOR0083E Declaració artícle 34.5 Llei 38/03
- INS0209E Sol·licitud anticipo de subvenció
- HOR0081E Declaració compromis y ejeccució d'actuacions PRTR
- HOR0084E Declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI)
- HOR0080E Declaració cessió y tractament DNSH
- INS0205E Cuestionari autoevaluació DNSH
- INS0206E Projecte memoria
- HOR0082E Declaració de coneixement d'ajudes y fons de financiació
- HOR0079E Model declaració responsable DNSH
- INS0208E Anenx I
Models de Justificació
- INS0212E Comunicació inici d'itineraris
- INS0244E Oferta de serveis d'orientació i inserció laboral
- INS0209E Sol·licitd de bestreta
- INS0246E Personal tècnic d'rientació per a la seua acreditació i alta en COLABOREM
- INS0213E Renúncia a la subvenció concedida
- Justificant de l'emplenament del formulari inicial d'indicadors Punxar ací
Una vegada s'accedisca al formulari d'indicadors:
- En el camp desplegable del formulari "Dades actuació" s'ha de seleccionar l'opció: MRR – NEXT GENERATION
- En el camp desplegable del formulari "Acció" s'ha de seleccionar l'opció: ORIENTACIÓ
- El camp del formulari "Expedient" no cal emplenar-lo.